Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesVeelgestelde vragen
Ik heb een afspraak gemaakt met een financieel coach, maar ik kan helaas niet op dit tijdstip. Wat nu?
Ik heb een afspraak gemaakt met een financieel coach, maar ik kan helaas niet op dit tijdstip. Wat nu?
Jochem Stam avatar
Geschreven door Jochem Stam
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Als de gekozen tijd toch niet uitkomt, kun je dit ons laten weten via de chat. Wanneer je inlogt, zie je rechtsonder een icoontje om rechtstreeks met ons te chatten. Zie je dit icoontje niet kan je helemaal naar beneden scrollen en daar staat dan 'chatten'. Hiermee kun je chatten met ons en aangeven dat het tijdstip niet goed uitkomt. Wij geven dit dan door aan de financieel coach met wie je een afspraak had.

Je kunt daarna een nieuwe afspraak inplannen via het platform. Scroll helemaal naar beneden en klik op 'plan een meeting met een financieel coach'. Nu kun je een nieuwe afspraak maken op een tijd die jou beter uitkomt.

Was dit een antwoord op uw vraag?